Dålig uppdatering!

Vet att min uppdatering varit på botten i några dagar men mammi har varit här, så är därför:) Men ialla fall .. igår var jag hos mormor och fira midsommar med henne och mammi :) faktiskt ganska skönt att träffa mamma , var ju ett tag sen:) vi grillade och umgicks mest. Idag blev de också att va lite med mamma o mormor en stund eftersom mamma åker hem imorn så då får man ju passa på.Hehe har inte så mycket mer att skriva är så himla trött så fantasin sviktar rejält. bläää! Men imorn blir de bättre svär;) hehe men nu ska jag och lilla kissen krypa ner i sängen o somna till en film, myyys!
 

Kommentarer
Postat av: assala

vilken finfin blogg!:)
kika gärna på min blogg med & släng gärna in en kommentar!:)

2012-06-25 @ 12:47:53
URL: http://assalaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0