save me from myself

Gokväll fölket! måste ju säg att jag saknar att vara liten, saknar att inte behöva besluta någonting, inte behöva tänka, inte behöva leva ett riktigt liv, att bara leva i sin lilla sagovärld där barbin är den största idolen, åhh ska sluta gnälla nu!  usch vad dålig jag har blivit på att uppdatera hörrni! och ännu en gång ska man göra ett försök att bättra sig.. hmm vi får la se hur det går den här gången!
Denna dagen har inte bjudit på så mycket har mest plockat lite hemma, men de behövs de också ibland ..& de blir ju tyvärr så när man har en liten bebis att ta hand om(kissen):) men de är de värt! Han är värd varenda minut<3 Men nu funderar jag på att gå och lägga mig jämter min bebis och sova lite, är pisse trött!! Försöker uppdatera duktigt imorgon, kanske även lottar ut löshår;) hehe natti natti, puss!

Haha ser ut som en tjockis.. men aja!

Kommentarer
Postat av: Melina Denise Hanna

ser inte alls ut som en tjockis! jätte söt!
Drog igång en Dagens blogg i brist på något att göra, var gärna med! :)
http://southsthlm.blogg.se/2012/june/dagens-blogg-1-2.html#comment

2012-06-20 @ 18:02:47
URL: http://southsthlm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0